EN DEL AF GEBERIT KONCEREN

Ifö, sammen med mange andre mærker, er alle en del af den schweiziske koncerngruppe Geberit. Vores mål er at give excellence i alle aspekter af vores forretning.

I dag opererer vi i næsten 50 lande over hele verden med en stab på omkring 12.000 engagerede medarbejdere.

Det betyder, at vi er et firma med mange forskellige talenter og kompetencer. Eksempelvis specialist med årtiers erfaring, udfordrende og opmuntrende ledere, kandidater, der lige har startet deres karriere, unge studerende, der er ivrige efter at lære og talentfulde lærlinger, som bliver morgendagens ledere og medarbejdere. For os er de alle lige værdifulde.

Du kan læse mere om Geberit på deres lokale hjemmeside.
 

Mød nogle af vores medarbejdere

Kunde support
I kundesupport er det vores job at besvare alle spørgsmål fra alle: private forbrugere, rørleggere, grossister, planlæggere, arkitekter og andre fagfolk, der gerne vil vide noget om vores produkter, har brug for reservedele, ønsker hjælp til at vælge det rigtige produkt eller Hvordan man installerer et produkt Ikke to dage er ens, og vi får ændringerne til at snakke med mange forskellige mennesker.

Produktudvikling
Arbejde med produktudvikling er fantastisk, men ofte kan folk ikke engang se ændringerne, fordi det måske bare er skjult sikkerhedsinstallation, bedre glasur på keramik eller lille justering, bare for at gøre produktet lettere at installere. Men selvfølgelig har vi altid nye funktioner og løsninger i tankerne, selv de fleste kan bare ikke tro på, at et toilet kan opdateres så meget.

Marketing
Mange tror, at marketing handler om reklame, men vi gør faktisk meget mere end det. Mange af vores timer foregår ved at forberede seminarer, nyhedsbreve, hjemmesider, messer, opfølgende salg med præsentationer og brochurer. Men selvfølgelig gør vi også annoncer til print og online-bannere, fokuserer på hvordan vi vises på søge-websites og meget mere.


Produktion
Det daglige arbejde på fabrikken er at sikre, at alt fungerer glat, og at vi holder al vores teknologi opdateret og forsøger at forbedre produkt flowet. Nu har robotterne det meste af det hårde arbejde, men vi har meget test og kontrol for at sikre, at alle produkter er perfekte, når de forlader fabrikken.

Salg
Arbejde i salg betyder at møde mange mennesker hver dag, og sørg for at fagfolk ved, hvad der er nyt og hvad der gør os bedre end konkurrenterne. Vi har regelmæssigt træningssessioner med vvs-installatører og andre professionelle kunder, der har brug for at vide mere specifikke detaljer om vores løsninger. I Geberit har vi en stor produktportefølje, der dækker komplet badeværelse, og derfor har vi altid meget at tale om.